Saturday 30 April 2016

ESP+ALFAFA:MILKBOOSTER

Assalamualaikum

Hai, malam ni saya nak share dengan anda-anda semua yang mana sebenarnya kan vitamin ALFAFA dan ESP boleh digabungkan menjadi milkbooster!







ESP dan Alfalfa Shaklee merupakan kombinasi terhebat sebagai milk booster. Set Shaklee nie telah banyak membantu ibu menyusu diluar sana.Ia dapat melancarkan perjalanan penyusuan ibu-ibu dan mampu mempercepatkan penghasilan susu. Selain daripada itu ia juga membantu memekatkan susu dengan menyeimbangkan dan meningkatkan kandungan hindmilk.

Ibu menyusukan anak juga sering terdedah kepada keletihan.jadi Esp dicipta khas sebagai pemangkin tenaga ibu dalam memberikan sumber makanan utama buat bayi . Alfafa pula memang terkenal sebagai penggalak susu. Kombinasi ESP dan Alfafa ini adalah pilihan bajet untuk mereka-mereka yang sedang mencari supplement milkbooster.


Berikut adalah testimoni  customer sy  yang da mencuba set penyusuan asas shaklee ni dan berjaya mendapaykan milkbooster!










Ini baru consume set asas sahaja. Bayang kan kalau consume set optimum! Banyak khasiat lagi boleh diperolehi. 

Untuk ibu-ibu di luar sana yang mencari-cari supplement untuk milkbooster boleh la dapatkan set penyusuan asas shaklee ni. Lepastu mesti jatuh cinta dengan vitamin-vitamin lain pulak. hihih

Berminat untuk dapatkan set milkbooster shaklee boleh hubungi saya:




No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg