Sunday 1 May 2016

Atasi Keputihan dengan ALFAFA COMPLEX SHAKLEE

Assalamualaikum.

Sebagai seorang perempuan, keputihan adalah normal. Kebanyakan setiap wanita didunia ini mengalami keputihan. Cuma yang membezakan adalah keputihan yang normal ataupun abnormal.




Nampak macam remeh. tapi sekiranya masalah ini di ambil secara ringan boleh membawakepada permsalahan yang besar. Kenapa?Keputihan tidak menyebabkan kanser. Namun, salah satu gejala kanser mulut rahim adalah keputihan. Seram kan?

Jom kita study sikit bagaimana keputihan terjadi. Ianya ada 2 cara yang berbeza:
  • Keputihan fisiologi atau yang normal bersifat keputihan atau jernih, namun ada kala ia kekuningan kerana jangkitan kuman. Perlu diingat, keputihan berlaku pada tempoh seminggu sebelum haid dan berlaku setiap bulan. Namun oleh kerana ada masanya ia terlalu banyak, wanita akan berasa kurang selesa dan gatal di sekitar alat sulit kerana berlakunya kelembapan. Tetapi sekiranya ujian dibuat ke atas lendir itu, tiada sebarang bakteria yang ditemui. 
  • Keputihan patologi pula disebabkan bakteria, kulat atau organisma lain. Ia amat mengganggu seperti masalah gatal yang serius, berbau, lelehan berwarna kekuningan selain sakit di bahagian bawah perut. Ujian ke atas keputihan itu lazimnya menunjukkan kehadiran mikro organisme atau kuman

Masalah keputihan wanita adalah pengeluaran cairan dari vagina. Cairan tersebut pada kebiasaannya keluar dalam keadaan pekat atau cair, berwarna jernih, putih, kuning atau hijau dan berbau atau tidak berbau. Yang hijau itu biasanya sudah mengalami jangkitan kuman.Kebiasaannya cairan yang keluar adalah dihasilkan oleh kelenjar pada mulut rahim, yang bercampur dengan sel-sel vagina secara bakteria.

Kebanyakan wanita yang mengalami masalah keputihan yang serius akan berasa malu untuk berjumpa doktor. Akhirnya mereka mendiamkan diri sehingga keputihan tersebut merebak membawa penyakit yang tidak diingini.





Jadi, Salah satu cara untuk atasi rasa malu tu adalah dengan pengambilan vitamin ALFAFA SHAKLEE!

Kenapa Alfafa boleh atasi masalah keputihan?


Alfalfa ini adalah sejenis herba dan ia dikenali sebagai raja segala tumbuhan. Alfalfa sangat diyakini oleh ramai mereka yang dah cuba dan merasai sendiri keberkesanannya!Manfaatnya sangat banyak untuk keintiman wanita terutama juga bagi masalah keputihan. Keputihan yang teruk boleh mengganggu hubungan intim suami isteri. Jadi ALFAFA SHAKLEE adalah cara terbaik untuk selesaikan masalah keputihan dan dalaman wanita.

testimoni mereka yang mengamalkan Alfafa berjaya mengatasi masalah keputihan:)










AMARAN: Alfalfa TIDAK BOLEH diambil oleh pesakit SLE.


Jadi, tunggu apa lagi? Jika masalah keputihan sudah lama merungsingkan anda, cubalah Alfalfa Shaklee dan rasai perbezaannya!



COD PASIR GUDANG &KOTA TINGGI/POSTAGE SELURUH MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg