Thursday 12 May 2016

Pengedar Shaklee Pasir Gudang & Kota Tinggi

Assalamualaikum.

Sejak sharing benefit produk-produk shaklee seminggu dua ni, lupa pula saya nak perkenalkan sedikit info tentang latar belakang tuan blog Super Healthy Vitamin ni. Hhehehe

Sebenarnya dulu saya lebih banyak update tentang produk shaklee dalam blog personal tapi bila di fikirkan semula, adalah lebih baik kalau saya asingkan personal blog dan bisnes blog. Takde la bercampur aduk kan nanti cerita shaklee dan cerita personal tuan blog. Hehe


SID NO:1098208
FB: Nurlisa Afha
SMS/WHATSUP/WECHAT/TELEGRAM: 0137456113
INSTAGRAM: lisaafha_shaklee
EMAIL: nurlisaafha@yahoo.com



Sekiranya anda tinggal di sekitar Pasir Gudang 

  • Taman Scientex
  • Taman Bukit Dahlia
  • Taman Air Biru
  • Taman Cendana
  • Taman Mawar
  • Taman Kota Masai
  • Tanjung Puteri Resort
  • Tanjung Langsat
  • Felda Cahaya Baru
  • Kongkong
  • Masai
  • Taman Rinting
  • Taman Megah Ria
  • Bandar Seri Alam

dan juga sekitar Kota Tinggi

  • Felda Sungai Mas
  • Felda Papan Timur
  • Bandar Mas
  • Felda Air Tawar
  • Semencu
  • Bandar Penawar
  • Gugusan Felda Adela

Sekiranya anda ingin mendapatkan pelbagai jenis Vitamin Shaklee, anda boleh menghubungi saya serta merta ditalian 013-7456113 (WHATSUP/SMS ONLY) untuk proses jual beli secara COD. 
FREE DELIVERY COST
FREE CONSULTATION( priority to my customer)

Takkan COD je? Kami yang tinggal kawasan jauh dari Pasir Gudang dan Kota Tinggi macam mana?

Jangan risau!

Saya juga boleh menghantar suplemen pilihan anda ke seluruh negara dengan menggunakan perkhidmat Poslaju, GDex, Citylink atau Pos Biasa bergantung kepada pilihan anda dan kawasan penghantaran perkhidmatan pengeposan syarikat penghantaran tersebut.

Bukan itu sahaja, sekiranya anda berminat untuk membeli sendiri produk shaklee di branch berdekatan anda, boleh terus membuat pesanan menggunakan SID No saya iaitu 1098208.


Okay lastly, sekiranya anda ingin mendapatkan suplemen Shaklee, jangan lupa menghubungi saya! InsyaAllah, servis tip top buat anda daripada saya. GUARANTE!



 









No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg