Friday 9 September 2016

Kenapa Protein ESP penting untuk Ibu hamil?

Assalamualaikum


ESP Shaklee terkenal dengan kualiti protein yang sangat baik dan terjamin kebersihan dalam pemprosesannya. ESP Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia. Sebabnya, ia diuji secara klinikal & kualiti protein yg tinggi serta diperbuat daripada tumbuhan yg ditanam secara organik.

Apakah salah satu sebab soya ESP mengadungi kualiti protein yang tinggi?

Ia dihasilkan daripada kacang non-GMO (yakni, kacang yg tidak diubahsuai secara genetik). ESP merupakan Protein non-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

Bagi ibu hamil, Protein adalah sangat penting bagi melengkapkan nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan ibu hamil sepanjang tempoh kehamilan.








✔Perkembangan otak bayi 

๐Ÿ’“๐Ÿ’“Otak bayi mula berkembang seawal persenyawaan berlaku lagi! Seperti yang kita tahu, otak manusia terdiri daripada sel dan sel pula dihasilkan daripada PROTEIN!Maka adalah penting untuk ibu mendapatkan protein berkualiti tinggi dari saat ibu tahu telah berbadan dua, bagi memastikan perkembangan otak bayi berlaku dgn baik sekali.


✔Pembentukan otot. 

๐Ÿ’“๐Ÿ’“Ibu hamil biasanya kehilangan otot akibat kurang senaman dan pergerakan. Dengan pengambilan protein yang mencukupi, ibu hamil akan dapat mengatasi masalah ini


✔Membantu meningkatkan sistem imun badan ibu hamil. 

๐Ÿ’“๐Ÿ’“Selain vitamin C, protein juga sangat bagus untuk menguatkan imuniti si ibu. Malah, protein lebih mudah dicerna oleh ibu hamil dan bayi yang dikandung.

Nampak tak betapa pentingnya protein untuk Ibu hamil? Untuk ibu dan juga bayi dalam kandungan.Jadi ibu-ibu hamil sekalian, ESP SHAKLEE adalah protein terbaik untuk menjadi kawan baik anda setiap pagi.





Jom dapatkan ESP anda hari ini. Promosi bulan ni masih berlangsung

  • BUY 6 FREE 1
  • BUY TWIN PACK GET LESS 5% DISCOUNT






No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg