Friday, 9 September 2016

Vitamin C shaklee: Kolagen "MURAH" Untuk Kulit Tegang & Cantik

Assalamualaikum.


"KOLAGEN MAHAL?"
"SHAKLEE MAHAL?"


Selalu kita dengar statement di atas ni kan? Asal sebut produk kolagen mesti org kata mahal. eh mahal la. Nama pun Kolagen. Hehe.

Mane adaaa...Tahukah anda di dalam keluarga Vitamin  shaklee terdapat 1 vitamin yang turut berfungsi sebagai kolagen untuk kulit wajah selain daripada produk  Shaklee  Collagen powder itu sendiri.Dan yang paling bestnye pulak vitamin itu turut digelar sebagai kolagen Murah.

Nak tahu apa dia?



Mari sini kita tengok lebih jelas mengapa Vitamin C dikategori kan dalam kategori "Kolagen"


⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵⤵
Vitamin C memainkan peranan utama dalam penghasilan kolagen yang kritikal bagi wajah.Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajahanda lembik, berkedut dan kelihatan tua.
⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴⤴


Vitamin C utk kecantikan kulit dengan cara:

Antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
✔Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta
kehalusan kulit
✔Mencerahkan kulit wajah


Dah tu kenapa pula Vitamin C ni digelarkan sebagai KOLAGEN MURAH????

๐Ÿ‘1 botol ada 180 tablet
๐Ÿ‘Penggunaan sehingga 3-6 bulan

Harga sebotol xsmpai RM100 pun tau.Cuba anda la bahagi max RM100 dgn max penggunaan vitamin 6 bulan...sebulan cuma berapa RM je kan anda peruntukan utk kolagen wajah anda?

Lebih hebat lagi bulan September ni adalah bulan  promo untuk Vitamin C tau.
  • Beli 6 botol percuma 1.
  • Beli twinpack less 5% 

Haaaa murah ke tak rasa-rasanya???hehee. Murah-murah pun tetap berkualiti ye. Nama pun shaklee kan๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰

SELAMAT, SEMULAJADI DAN BERKESAN!



No comments:

Post a Comment

 
 photo cats_zpscdjdlx5h.jpg